imprezowo ♫★√ιק ♫

 

Yo! Wczoraj bujałam się trochę po starym rynku w tej oto stylówie :p

 

- T-shirt od mojej Siostry, koszulka która uruchmiła moją wyobraźnię i postanowiłam dodać do niej coś oryginalnego i jest to tył, widoczny na zdjęciu 3 od góry. Są to delikane cyrkonie, takie rzeczy dostępne w pasmanteriach. Do wykonania wystarczy gorące żelazko :) Koszulka nabrała swojego indywidualnego charakteru!

- sweterek Escada Sport

- kurtka Gimo's

- łańcuch to charakterystyczny lion w stylu Rihanny, którą uwielbiam i jest dla mnie inspiracją i ikoną mody :) z allegro

- spodnie typu boyfriend z Bershka

- buty Timberland, którym składam szacunek!

- plecak Stradivarius

- lakier do paznokci Eveline

- pomadka Maybelline New York nr 530

 

Pozdro's

a.

Write a comment

Comments: 3
  • #1

    Tim's (Tuesday, 17 June 2014 22:48)

    Zajebiste Timberlandy !!! Ma się ten stajl :p

  • #2

    Ziom (Sunday, 22 June 2014 20:57)

    Siema Ziomalka :)

  • #3

    Obat kuat supaya tahan lama di ranjang (Monday, 17 October 2016 05:58)

    You put really very helpful information. Keep it up. Keep blogging. Looking to reading your next post.