No make-up

Witajcie :)

 

Mamy jesień za oknami, dlatego moja stylizacja przybrała jesienny look.

 

Po pierwsze jestem na zdjęciach bez makijażu, stąd temat no make-up. Jest to dla mnie nowe wyzwanie bo powiem Wam uczciwie, że jakiś czas temu miałam dość duży problem aby pokazać się bez makijażu.

Jednak przełamałam te emocje i jest! Chociaż nie było to łatwe jestem dumna, że to zrobiłam :) Zachęcam Was do pokazywania się w 100 % naturalnie, to daje duże poczucie wolności.

 

Po drugie kurtka jest z lumpka, to mega must have tego sezonu, za duża, poszarpana, pogryziona, z dziurami, total oversize! To wszystko właśnie z nią zrobiłam i mamy hit sezonu :)

 

Po trzecie spodnie również ucięłam, z takim mykiem, że tył nogawki zostawiłam dłuższy, a przód krótszy, kolejna rzecz mega hot fashion w tym sezonie. Aby otrzymać większy efekt poszarpania używam do tego pumeksu i ocieram go o materiał. Mega modne jest również wyprucie kieszeni z tyłu spodni.

 

Po czwarte sweter melanżowy, ponieważ bardzo na czasie jest teraz uzyskanie efektu "za duże" czyli total oversize.

 

Wisienki na torcie to buty New Balance, plecak, pasek z dwoma klamrami (must have :) i czapka z moją ukochaną kameą.

 

a.

 

 

Buty sklep link -> 1but.pl

Pasek link -> Stradivarius

Plecak Parfois

Czapka allegro.pl

Kurtka second hand

Spodnie Cross

Sweter second hand

Write a comment

Comments: 3
  • #1

    zoio.pl (Friday, 29 September 2017 10:44)

    Przepiękna prezentacja, wpływa pozytywnie na Twój wizerunek. A do tego jednak użyła bym jeszcze <a href="https://zoio.pl/obuwie/kalosze">https://zoio.pl/obuwie/kalosze</a> aby było mi zdecydowanie wygodniej.

  • #2

    LAVARD (Thursday, 13 June 2019 12:48)

    Lavard z wielopokoleniowym doświadczeniem tworzy stylizacje, które wyróżniają się dużym kunsztem krawieckim. Kolekcja damska i męska to wyśmienite kompozycje, które łączą w sobie klasykę i najnowsze trendy. Lavard to przede wszystkim okrycia wierzchnie i garnitury, starannie wykonane z niezwykłą dbałością o detale, które zachwycą najbardziej wyrafinowane gusta. Kolekcje Lavard uszyte z dobrej jakości materiałów są namiastką luksusu. Modele casualowe i wizytowe zdadzą egzamin w każdej sytuacji, czy to randka, ślub czy spotkanie z przyjaciółmi, z marką Lavard zawsze stworzysz zachwycające wrażenie. Fantastyczne płaszcze, marynarki, sukienki, kamizelki oraz potrzebne dodatki tworzą ciekawe zestawienia. Nietuzinkowe propozycje zezwalają na twórcze tworzenie swojego oblicza. Oferowane zestawienia zwracają uwagę swoim bogactwem i efektywnością oraz warte są uwagi.

    <a href="https://www.lavard.pl/" title="LAVARD">www.lavard.pl</a>

  • #3

    Style (Thursday, 19 September 2019)

    Przepiękna kolekcja i niesamowita twórczość

    ----------
    Magiczne studio https://www.style-studio.pl/