Spełnienie moich marzeń :)

Hello Ibiza :)

 

O ja …. kupę czasu mnie tu nie było, ale nie mam spiny, bo to blog dla przyjemności ;)

Stwierdziłam, że będzie to dla mnie miłe jak za kilka lat tu zajrzę i obejrzę sobie co porabiałam, gdzie byłam, jednym słowem wspomnienia, które staram się pielęgnować. Jeżeli miałabym opisywać co porabiałam przez ten rok to hm…. dużo tego, więc dam chociaż namiastkę.

 

Ważnym doświadczeniem i spełnieniem moich marzeń był wyjazd na Wyspy Baleary (piękna nazwa :) ).

Wyjazd na Ibizę z moją przyjaciółką Madzią był cudowny, bajeczny, niepowtarzalny, boski. Czułam się tam cudownie i mogłabym tam zamieszkać. Klimat, lazurowa woda, pozytywni ludzie, piękni ludzie, świetnie ubrani, głównie w stylu boho, hippie, freestyle. Wielu wytatuowanych ludków, to niesamowite ilu dziś chodzi wydzieranych ludzi,  u Nas w Polsce również :) hm… myślę nad tym też, co by aby sobie coś wydziabać :P

Oczywiście nie obyło by się od zdjęć na naszych cudownych wakacjach oto kilka z nich :P

 

Mogę Wam z czystym sumieniem polecić Ibizę, ta wyspa jest totalnie pozytywna i kolorowa, pachnąca bryzą morską (nigdy nie zapomnę momentu gdy po powrocie wykładałam swoje rzeczy z walizki i powiedziałam sobie w duchu, że ich nie piorę bo wszystkie pachną klimatem jaki panuje na Ibizie).
I jest pyszne jedzenie !!! a i widoki niepowtarzalne !!! To cudowne, że możemy korzystać z uroków jaki daje nam świat. Nie potrafię wyrazić słowami jaką odczuwam wdzięczność, za to, że mogłam tam być Kocham podróżować, choć robię to rzadko, to nie mam zamiaru poprzestawać!


Buziole :*

 

* Sukienkę kupiłam na Ibizie, jest total sexi :)

* Paznokcie robione w salonie Strefa Urody Poznań
    ul. Sielska 12

 

a.

Write a comment

Comments: 7
  • #1

    Gopro Hero (Wednesday, 19 August 2015 09:20)

    Wow, ale widoki *.*

  • #2

    Joasia (Wednesday, 19 August 2015 19:31)

    Niesamowite miejsce :)

  • #3

    LovelySoophie (Thursday, 20 August 2015 11:02)

    Ładny blog i zdjęcia! Ciekawy post. Zapraszam do mnie ♥
    http://lovelysoophie.blogspot.com/

  • #4

    madzik (Friday, 21 August 2015 12:39)

    Hejo moja piękna i madra przyjaciółko, to już ponad rok jak się znamy i dla mnie to tez były nalepsze wakacje jakie miałam w swoim życiu ;).Wspomnienia to najważniejsze co nam pozostaje... :*

  • #5

    Anka Soyelle (Wednesday, 26 August 2015 15:44)

    Wspaniałe widoki umieszczone na zdjęciach. Na pewno sporo nowych wspomnień przywiezionych ze sobą :)

  • #6

    Maciej (Saturday, 05 December 2015 12:14)

    http://nc8.pl/r/dGNm-Facebook-Kolor

  • #7

    Obat kuat supaya tahan lama di ranjang (Monday, 17 October 2016 05:58)

    You put really very helpful information. Keep it up. Keep blogging. Looking to reading your next post.